About Me

My photo
Jitra, Kedah, Malaysia
Assalamualaikum. Welcome to my blog.. I'm deeba.. I'm 20 years old, be my follower ya, thanks readers.. :) "go go go , fight fight fight , win win win"..enjoy k..

Pengikut Setia Saya :)

Blog bersarang

Assalamualaikum kwn2.. Ya Allah.. dah berapa lama dah aku tak on blog nih,, ish3,, rasanya dh bersarang. byk bnda jgk lah aku dh terlepas dri entry kwn2 lain. 
     
    Blogwalking pun dh lama tak buat, bukan apanya, skrg ni sibu sgt2, so,tk sempat. as a student kan. hmm..tahun ni dh exam, paling last exam yg akn aku ambil kt skolah, apa lg, STPM lah kan,, so i need to more strunggle this time ! tak kan la aku nk hampakan harapan mak ayh kan.
  
   Seriously aku ckp, dh tak tahu dah nk taip entry apa lg nih,, hadoii . ok lah kwn2, nnt klw ada msa, entry akn menyusul ~ sekian. 


  Salam :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...