About Me

My photo
Jitra, Kedah, Malaysia
Assalamualaikum. Welcome to my blog.. I'm deeba.. I'm 20 years old, be my follower ya, thanks readers.. :) "go go go , fight fight fight , win win win"..enjoy k..

Pengikut Setia Saya :)

Setelah sekian lama...

Assalamualaikum semua followers :)

Lama jugak lah aku tak bukak blog nih . Fuhh , bersawang ! Haha .
Hmm , taon lepas ambik STPM . So , sibuk sgt sampai tak sempat :D Malam ni tak tau la apa yg mendorong aku tiba tibak pulak nak buat entry . Lama kot aku tinggal dunia blog nih . Hampir setahun dah aku tak bercerita . Kalau dulu ade je cerita aku nak story .

 Then , bila lama tak berjinak jinak dengan blog ni , nak buat entri pun rasa macam aku tak layak pulak nak terjebak dengan dunia blog ni . Hmm , ntah la . Malam ni tinggal aku keseorangan di rumah sebab mak , abah , abang , tok dgn adik adik semua ikut pergi hospital melawat sepupu yang tengah kritikal sebab buah pinggang dia rosak . Kesian aku tengok dia . Baru je nak masuk 14 tahun . Hmm , dugaan untuk dia . Aku nak ikut pun sebab kereta dah tak muat . So , aku pun jadi malas nak berhimpit himpit . Pening nak bersempit sempit . Baik aku tak payah ikut . Semalam pun aku dah pegi tengok . Sedih tengok keadaan dia .

Eh , berbalik pada cerita . Haaa , okay okay ! Tajuk kat atas tu tak semenggah dengan cerita pun . Dah duduk sorang sorang camni aku pun tiba tiba jer teringat dekat blog yang dah lama aku tinggalkan . Kesian dekat blog ni kan . Hihi :D
Aku pun sebenarnya dah lupa macam mana nak setting blog ni . Ye lah , lama dah tak bukak . Habis lupa semua . Hm , takpe lah . Pelan pelan lah aku akan mula berjinak balik .

Okay aku pun dah lupa apa benda aku nak cerita . So , jumpa lagi nanti dengan entri lain .

Sekiann . Terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...