About Me

My photo
Jitra, Kedah, Malaysia
Assalamualaikum. Welcome to my blog.. I'm deeba.. I'm 20 years old, be my follower ya, thanks readers.. :) "go go go , fight fight fight , win win win"..enjoy k..

Pengikut Setia Saya :)

aku dah penat !!!

Salam semua :)
korang sihat ?? banyak hari dah tak taip entri neh..
tawu sbb per ?? sbb aku sibuk lah korang. eh , sibuk ?
hmm besa lah kan. nk online pown kekadang tak smpat sesangat.
bezy, bezy, bezy..
kalau online mesti lah nak lelama kan. kalau kejap2 xbest lah.. hah ! da keluar
dri tajuk da nih.. hm , aku rsa penat sesangat bila da start skola.. xsmapt la kdg2 tuh. yer
lah , byk keja kna buat..
banyak keja la yg ckgu suh buat, rsa mcm luar kmampuan aku lah (: tp nk buat cmner kan, ckg
nak kmi biasakan dri dgn keja2 cmtuh.. hadoiii aku rsa terbeban sgt.. hjung mnggu bru dpt tulis entri hri nih... heee ~ ni pown curi2 jgn nk online pown sbb da lma sgt tnggalkan blog neh..





eh, eh.. tak hbis lg la.. hihi.. sesaje nk buat cm xbtul ckit.. serabut la kpala ni 2,3 hri ni.. dah la dgn mcm2 keja kna buat, smpai nk tido pown slalu terlewat tiap2 mlm.. pastuh siang kt klas mula la ngntuk.. hmm.. k, lah.. buat msa ni. aku msih byk keja lg.. nnt bila free aku online lg.. hik2.. bye korang :)



suka ? like jer..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...