About Me

My photo
Jitra, Kedah, Malaysia
Assalamualaikum. Welcome to my blog.. I'm deeba.. I'm 20 years old, be my follower ya, thanks readers.. :) "go go go , fight fight fight , win win win"..enjoy k..

Pengikut Setia Saya :)

tak tahu tajuk !

Assalamualaikum rakan2.. hihi. sya nk cita apa tah, kbetulan mlm neh sya free ckit nk taip entri.. haaa , cita psal skolah lah sbb sya msih budak skolah,, kah3. lwak ker ? tak la sgt , cuma sdikit lucu.. 3 hari xon blog, dh jd xdak cita plak nk taip..


hari jumaat dgn sbtu ni aku nk g mlancong jap.. sesaje nk release tnsion ckit. pergi mana ? alah, dekat jer la. ikut rombongan skolah pergi perak ! heeee ~ *sukanya bila dia ceria* eh2 ? apsal aku ni ? ceria plak.. hurmmm.. apa2 jer lah. wlaupun kdg2 ceria, kdg2 tak. saje nak mnceriakan diri nih.. okay, jmaat ni aku tanak pkir dh smua mslah2 aku nih.. pning dibuatnya.


wlaupun tak bersedia lg nk pi nih, tp nk buat cmner, tarikh 2 jer yg ssuai ckg ckp. klw tak, tertngguh lg lah kan. ni la msa yg aku tnggu2kan. bukan pe, bila lma2 dok umh tak pegi mna2 ni sume rsa ada.. jemu, bosan, trkongkong, mcm2 lg lah yg ngatif2 2..





eh, tak hbis lg lah.. hihi. sbenarnya mnggu ni kt skolah bzy sgt. chewah, bzy knon. nk kta blajar 2 tak la sgt, aku dlm klas keja bca novel ja..hik3.. lma da aku tak mmbca. hihi. alang2 dh terkena sawan novel, mula la nak meminjam dri p.s tiap2 mnggu. dh jd rutin kot ? hehe, tak de lah smpai cm2.. mnggu ni kan ckg n plajar sibuk buat persediaan utk sukan :)


okay lah korang, stakat ni dlu kot. klw da apa2 entri yg aku rsa nk post, aku on9 blog lg yerh.. hihi.nnt blik dri release tnsyen tuh, klw da bnda mnarik, aku cita at korang k.. haha, bye semua :)



kalau suka, like okay :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...