About Me

My photo
Jitra, Kedah, Malaysia
Assalamualaikum. Welcome to my blog.. I'm deeba.. I'm 20 years old, be my follower ya, thanks readers.. :) "go go go , fight fight fight , win win win"..enjoy k..

Pengikut Setia Saya :)

apa aku merepek neh ??

Assalamualaikum.. hye3.. aku xthu la nk merepek per hri neh.. tp aku nk taip entri... hm , xpe la. cita jer pe yg ptut kan? klw korng nk bca, truskan.. tanak pown xpe, tiada pksaan okay :) sbb xdak mnda pown kan? hm, dua, tiga hri neh kan aku rjin skit buat blogwalking kan. saje jer lah nk isi msa terluang. nk men fb pown xdak mnda yg gempakk lg dh... boring.. hadoiiii..






sesaje aku jalan2 kt blog org lain kan? aku tgk blog dorng neh dh la cntik2.. perbgai bnda yg ada. mcm2 tutorial yg berguna.. okay lah kan dri blog aku neh.. tah apa2 bnda pown xthu lah kan.. haha.. aku kn bru blajar guna blog neh.. hmmm. aku nk cita pe lg nih... tataw dh neh.. okay lah dlu buat msa neh..







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...