About Me

My photo
Jitra, Kedah, Malaysia
Assalamualaikum. Welcome to my blog.. I'm deeba.. I'm 20 years old, be my follower ya, thanks readers.. :) "go go go , fight fight fight , win win win"..enjoy k..

Pengikut Setia Saya :)

mcm tak percya tp kna pcaya sbb ia kenyataan !!!

hai..hai..hai smua.. hmm , hri neh aku nk cita ckit la kan tntg dilema aku skrg neh lpas hbis SPM.. msa bru hbis SPM dlu tak lah truk sgt khidupan aku.. just biasa2 jer.. aku tak keja pa2 pown lpas SPM.. just dok umh jga adk aku yg kecik tuh umo nk msuk 4thun,, haha mcm pnggur terhormat lah ktakan, yer lah sbb dok umh jer. pastuh lpas result kuar jgk cm neh jgk lah khidupan aku..


skrg dh nk kna msuk smbung blaja blik daaa , ngeee ~ cm tak best plak kan2?? elok2 jer rest kt umah neh hmpir 6 bulan,, wooooo ~ lma tak ?? hehe,, daa nk gmok da aku skrg neh,, ntah pe la aku mkn kt umah neh hmpir 6 bulan,, lma tuh,, hehehe. brat bdn pown da mkin bertmbh,,huhu.. hmm , esok tarikh 9 mei aku da kna dftar utk naik form6..


hadoiiii.. aku bukan suka sgt nak naek form 6 neh,, tp terpksa jgk lah drpd aku kna jd pnggur terhormat lg.. da xsanggup den,, hehe. nseb aku lah kan. dlu mak abh bg mngaji main2 kan,, skrg sndri mau tnggung la akibatnya kan... huhu xper lah.. slah aku jgk xpulun btoi2 dlu.. yg aku tak suka msuk form 6 tuh sbb dh la kna pkai bju kolah, pegi skolah hri2,, kira rutin harian aku ttap xbrubh cm dlu lah kan.. lain lah klw msuk U.. 


result pown xbpa elok,, brangn nk ngaji jauh2 kann,, huhu. aku neh msih dlm dilema sbenarnya. ikutkan hti xmao msuk form 6,, tp nk buat cmner kan2.. tkot xdpt mna2 t, kcw suda.. bek aku msuk form 6 dlu.. hm.. oke lah dlu, esok blik skola klw ada2 pe bnda yg aku rsa nk luah kt cni,, aku post la erk,,.. :))

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...