About Me

My photo
Jitra, Kedah, Malaysia
Assalamualaikum. Welcome to my blog.. I'm deeba.. I'm 20 years old, be my follower ya, thanks readers.. :) "go go go , fight fight fight , win win win"..enjoy k..

Pengikut Setia Saya :)

thanks to all my follower (::

Assalamualaikum smua.. hmm mlm neh wlaupown aku sunyi sbb dok sorng2 kt uma.. ye lah,, my family sume kuar pegi umh mak sedara.. kt mna ? xyah thu la.. scret2..hihi.. hmm bila borng aku bergiat lh dgn belog neh.. aku xthu nk buat pe dh.. nk update tade cter.. so , bila belog thu2 jer lah kan. aku pown tringat nk buat blog walking..


aku start dri org ke 10 yg follow aku. yer lah aku neh bru bergiat dgn belog. so follower aku tak lah byk pown. aku buat blog walking dri pkoi 7 td smpai lah skrg.. dh pkoi 10 lbeh.. huh ~ lma ta ? ta pown... hihi.. skrg follower aku da bertmbh.. tq ya kpd pngikut sya yg stia.. tq very much .. muh ~ hehe syg korang.. tq3.. bye :)
sukanya bila dia ceriaa (::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...