About Me

My photo
Jitra, Kedah, Malaysia
Assalamualaikum. Welcome to my blog.. I'm deeba.. I'm 20 years old, be my follower ya, thanks readers.. :) "go go go , fight fight fight , win win win"..enjoy k..

Pengikut Setia Saya :)

waaaaaaaa,,, , , sedihnya :'(

hai all ~ hmm , hri neh aku nk luah ckit luahan hti aku yg sgt2 sdeyh.. tak thu dh nk cita kt sper,, nseb bek blog neh ada kan2 ?? korng nak tau tak npe aku sdeyh hri ni ?? hmm,, aku sdeyh cangat2..

tarikh kan 6 may dh buleyh semak UPU pnya permohonan.. mula2 aku hepy sgt sbb dh bole cek.. tak sabar sgt nk thu kputusannya,, kot2 la dpt mna2 U ka.. pnya la berharap.. tp pa yg aku dpt hampeh btoi, bila aku bca yg dia tlis cmneh "maaf, anda TIDAK BERJAYA" pnya la bsar kn dia tulis.. kcewanya aku msa 2..

rsa dri ni terlalu bdoh smpai xdpt msuk U.. rsa memg tak lyak sgt2 lah,. bila aku gtaw mak yg aku xdpt mna2 U pown,, aku nmpk sgt riak wjah dia brubah.. aku thu hti seorang ibu mesti kcewa kan.. slalu berhrap ank dpt msuk U.. tp ank dia tak,, tp mak aku tak tnjuk pown kkcewaan dia 2.. dia cuma bg aku nsihat lg.. "xpa la kak, mgkin xdak rzki kt ctu" aku rsa sdeyh sgt2 bila mak aku ckp mcm tuh.. memg la ada org kta klw xdpt msuk U tak smestinya xleyh berjaya kan ?? tp bg aku bila dpt msuk U neh aku rsa dh ckup nkmat utk aku bhagiakan mak ngn ayh aku..

ntah bila lah nsib akn menyebelahi aku.. aku bkn pe , sbb xnk msuk form 6 ja pown.. hmmm,, kdg2 jeles jgk la bila rmai kwn2 yg dpt msuk wlaupun kwn 2 xshebat mna tp dpt twaran tuh.. bila pkir blik, menyesal sgt dlu mngaji main2 ja.. haha skrg bru lah nk sdar kan. tp dh xguna dh, kan2?? hmm, aku tau knyataan tuh, tp aku pown dh xtau nk buat cmna..

skrg neh last choice aku lah iaitu form 6.. smntra nk tnggu semakan poli plak, bek aku naek form 6 dlu kan smntra mnunggu semakan utk ryuan ke uitm,, heeee~ buat truk kan2.. pe pown aku bersyur la kwn2 aku yg dpt msuk U tuh,, byk jgk lah.. kbanyakan dpt uitm.. tahniah buat mereka ! aku tmpang gembira buat korng..

spatutnya aku update cita neh hri jmaat lpas 6 may,, tp aku cma smpat tlis ckit jer, xdak mood plak nk tlis pnjng2,, heee tuh yg lwat ckit update ~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...