About Me

My photo
Jitra, Kedah, Malaysia
Assalamualaikum. Welcome to my blog.. I'm deeba.. I'm 20 years old, be my follower ya, thanks readers.. :) "go go go , fight fight fight , win win win"..enjoy k..

Pengikut Setia Saya :)

hangOut :DD tp citer lwak jer lah (:

Assalamualaikum kwn2,, ngee ~ hri neh aku hangout lah. boring dok umah. cuti 2mnggu kdg2 rsa cm lma kan . tp kdg2 rsa cm kjap jer. klw homwork byk , rsa cm cuti 2 kjap jer. tp klw xdak keja yg nk dibuat rsa cm lma an. haha sudh2 aku dh mula mereben,,hihi.


okay balik pda citer aku td. pe td ? haa , citer sal hangout an ? okay2. cmneh, aku ingat hri neh nk g jtra. nk g tgk wyang lorh..haha. lma benor nk tgk citer tuh, tringin giler2 larh kan. taw tak citer pe ? hehe pe lg, klw prmpuan neh mst la nk tgk Nur Kasih The Movie(NKTM) tuh haa.. tp ta jd. sdeyh an :'(


hadoii frust giler xleyh pegi. tawu sbb pe ? err , xpe lah xyah tawu.. biarlah rhsia ~ ngee ~ then xjd pegi jitra, aku ngn kezen aku sorng neh rncang pegi lah kngar, btpe erk kt kngar ? hihi,, kita mkn2 jer lah. ktorng baik ckit kan, ktorng g mkn RFC(Radix Fried Chicken) haha. ssetengah org lbeyh suka mkn kepci(KFC) ja an. tp ktorng ta..


time ontheway 2 kan kt kngr, ktorng kan lalu jln Hospital kt kngr tuh an, da la ambulans lalu time tuh, tgh kejar mse kot ambulans 2 time tuh, keta yg laen sume kena stop n bg laluan kt dorng, tp xpe la, 2 memg bgus. aku bila nmpk jer ambulans kan tetiba jer tingat time kcik2 dlu, aku pling tkot bila dgr bunyi *sirent* ambulans ker, bomba ker, polis ker.. haha apa2 ja yg bnyi swaktu dgnnya,, aku memg tkot dlu, smpai nangis2,, keh3.. tp kcik2 dlu la. xtawu la sbb per. snsitif kowt :DD skrg da tak,,hihi.


okay smbung cita blik. ala,, pegi radix 2 pown ingt nk mkn *chicken chop*.. aku pown tingin gak lah nk ase cmna. tp bila smpai kt kaunter tuh kan. ade la sorng kkak neh ckp "maaf dek, chicken chop xde, yg ade cuma nsik jer" hadoii aku trus trik muka msm, yer lah cdg nk mkn bnda lain tade lah pulak (: tp xpe lah,, nsik pown nsik lah, dh la tgh lpar,,haha.


da abis mkn tuh ktorng singgah kt C-Mart.. hehe sesaje jer singgah buang msa kt ctu,,haha. jln2 dlm c-mart tuh kan . xbeli pe pun,, time trun tuh jln2 kt bwk pulak.. then ktorng singgah pulak kt kdai kt bwh2 tuh,, haha aku just bli inner je pown, tada yg berkenan larh (: hm , then ktorng bertolak lah blik, ceh, mcm jauh kan. tak pown. da smpai nk dkt umh aku tuh an. ktorng stop kt ctu jap, buat pe lg kan ? snap gmbr lah,,hihi. tp gmbr2 tuh mlaih la nk upload mlm neh,, hadoii xpa2 nnt aku upload nah, tnggu bila rjen,,hihi.


okay ya smua. xdak pe bnda pown yg best. sja ja skadar aku nk cita. okey stakat neh dlu, da ngantok berjalan sharian :DD.. bye2.. kepada ssiape yg bca tengs ya :) 
saya suka :))
okay hari neh aku nk upload gmbar erk,, tp xbyk lah kan. xsmua gmbar yg nk diuploadkan. ni pown aku curi2 jer dri fb kezen akuh. haha aku mlaih nk upload dri nset aku. okay xpe . tgk lah gmbar2 kt bwh ni erk. :)

neh la kezen aku tuh. dia le dreber aku nk g mna2 pown,,hik3

haha.. neh la aku. time bru pas mkn RFC. ki3... pnjm spek spa tah.. haha

haha, neh ktorng berdua.. hihi pas edit jdik cmneh la. hmm :)
gmbar 2 jer yg ade buat smntra waktu.. nnt lah nk tmbh lg. okay bye :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...