About Me

My photo
Jitra, Kedah, Malaysia
Assalamualaikum. Welcome to my blog.. I'm deeba.. I'm 20 years old, be my follower ya, thanks readers.. :) "go go go , fight fight fight , win win win"..enjoy k..

Pengikut Setia Saya :)

bisnes..bisnes..bisnes..adalah kejayaanku pada msa hadapan...

Aku hanya seorang yang biasa2 cuba merubah diri dari kegagalan dan menjadi orang yang luar biasa... Aku yang melahirkan kehebatan diri aku sendiri!! Apa yang aku belajar, andai kita nak berubah, jadilah perubahan yang kita inginkan.. Orang pandai kalau takda $$$ pon bole nampak bodo.. Tapi orang bodo kalau bnyak $$$ pon bole nampak pandai.. Nak berjaya, ikut lah cakap orang berjaya, nak kaya, ikut macam mana orang kaya jadi kaya, tapi kalau nak gagal, ikutlah cakap orang gagal..


jika anda ingin berubah, jadilah perubahan yang anda inginkan..
saya ambil satu kata-kata dari orang bijak pandai, hidup kita kalau tak ada impian umpama kita menuju kematian. mati sebelum mati yang sepatutnya. apa yang saya dapat cakap hidup ini perlukan impian. biar kita pasang impian setinggi langit, kalau tak dapat capai sekurangnya setinggi helang. pasangla impian sebanyak dan setinggi mungkin. hidup ini hanya sekali jadi kita terus bermimpi dan berusaha. apa yang saya nampak, biznes ini menjadikan saya berani untuk bermimpi, berani untuk memasang impian. dan saya yakin bahawa impian itu tak lama lagi akan dapat saya capai. sebab apa? sebab saya tahu saya boleh...sesiapa yg rasa dirinya boleh melakukan, dia mesti boleh..kita kena yakin pada diri kita sendiri kerana diri kita lah yg akn merubah kehidupan kita pada masa hadapan..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...