About Me

My photo
Jitra, Kedah, Malaysia
Assalamualaikum. Welcome to my blog.. I'm deeba.. I'm 20 years old, be my follower ya, thanks readers.. :) "go go go , fight fight fight , win win win"..enjoy k..

Pengikut Setia Saya :)

C.I.N.T.A

knpa perlu ada cnta ?
knpa perlu berpasangn ?
knpa perlu jemu ?
knpa ..knpa ..knpa..?

soal bercinta sngt payah .
sngat menyakitkn .
sngat pedih untk diterima ...

dulunya suka,bahagia bersamanya ..
hinggalh ungkapan jemu terungkap dri mulutnya ..
ap salah ku ?

cinta tak ada paksaan ...
aku lepaskn mu dengn hti yg  berat ..
dgn seribu kenangn bersama mu .
aku pasrah. .

itu sdah menjadi ketentuan illahi .
aku bkan milik mu lg .
xkn ku lupa kenangn bersama mu ...
sehinggalh aku ditemukn dgn orang yg bnar menyintai tanpa prnh rsa  jemu dan ikhlas.

moga hdup mu lebih bhagia tnpa ku...
terima kasih cinta ku yang lalu..
menjadi sejarah dlm hidupku..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...