About Me

My photo
Jitra, Kedah, Malaysia
Assalamualaikum. Welcome to my blog.. I'm deeba.. I'm 20 years old, be my follower ya, thanks readers.. :) "go go go , fight fight fight , win win win"..enjoy k..

Pengikut Setia Saya :)

my story.. *tah apa2*

hey..hey..heyy.. haa, kli ni aku nk cita cket,, sbb aku nehh malas lah nk cita bab2 msalah aku dalam blog aku neh.. sbbnya smua org kan buley baca apa yg kita postkan.. jdik aku ta nak lah nnt org yg bca 2 trase pulak kan ~ tp kli neh aku rse nak merapu ckit larh dlm blog neh,, xde la formal sgt kan.. so, blog neh jugak lah yg jdik mgsa akuw,, huhu,, xpe blog, aku syg kaw ~ ngee :D


hmm, xpe2 blik pada cita aku neh,, korng tau kan "frust 2 ape.. hm, klw tataw buat2 taw jer lah erk.. sbb klw tataw 2 memg truk jugak larh an..hehe. hm, cita bab2 frust neh, bukan aku lah yg frust, tp kengkawan akuw tuh haa.. frust ber..cintan ~ aku neh klw frust tak da la mslah cintan2 neh,, buang msa jew larh, dlu akuw klw frust bab study larh manyak skali..heh, frust giler bila exam failed..xtau nk cita larh kan,, tapi smua da brakhir, sbb akuw pown da hbis pmblajaran di skolah n tgh tnggu nak smbung blaja pulak larh, tataw la kt mna pulak lpas neh.. tp aku just hrapkan dpt SPA(suruhanjaya perkhidmtan awam)..bidang nursing, yg aku minat skali larh 2,, haha.. dah2,, oke2..


hohoo..aku da melalut pe da neh, da tukar topik pulak kan ~ hm, oke2..kita smbung blik erk bab2 td. Ape aku nk cita td ? heh, lupa pulak.. haaa, da ingat ! aku cita bab frrust, kan2 ??
hmm, frust, frust, frust... rse truk kan klw frust, mnyampah la akuw.. kdg2 tnsyen tgk org frust, chewah da org kata nak tnsyen buat apa kan klw org laen yg frust,,haha, aku bukan jnis gitu.. tnsyen aku 2 sbb trut mrasa smpati larh kan.. hishh ~ jgn la asyik pkir prasaan kita jew, sbg kengkawan neh, aku ambk brat jugak lah hal kwn2 aku nehh.. truk la korng klw biar cm 2 kan. kita neh kan hdup bermasyarakat.. kena la ambk brat jugak..hohooo, mcm lah aku baek sgt kan2 ?? siap ceramah kt org pulak.. takde lah, aku pown mcm korng2 jugak,, saje buat2 baek,,haha :D


hmmm, korng pnah dgr tak ape tuh "frust menonggeng" haha.. mcm mna tuh erk # msti smpai tertonggeng kan..haha. bg aku lucu btul larh. tp mcm pelik kan ? tah la,,aku pown da xtau nak cita pe lg.. okeyh la guys
kita jmpa lg di laen episod,,hehe.. ini saje utk mengisi kebuhsanan aku neh. mula la nk mngarut kan.. sbb aku dh tataw nak cita pe dh..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...