About Me

My photo
Jitra, Kedah, Malaysia
Assalamualaikum. Welcome to my blog.. I'm deeba.. I'm 20 years old, be my follower ya, thanks readers.. :) "go go go , fight fight fight , win win win"..enjoy k..

Pengikut Setia Saya :)

Mana Surat Tawaran ???

warghh!!! tensyen..tensyen.. bila la postmen nak mai umh aku then bg surt tawaran dri sruhnjya perkhdmtan awan neh.. da lma ku tnggu.. kengkawan laen sume da dpt,, da nk pegi interview da pown.. waaa. . jelesnya aku.. agknya postmen neh xmau mai umah aku la kowt,, kan2 ?? hurmm.. sdeyhnya :'( 


aku nak sesangat dapt surt twaran tuh,, bila lagi larh turn aku nehh.. tak lyak ker aku ??



tgk budak tuh haaa,, cm sdeyh kan2 ?? mcm aku neh la yg tgh bersedih :'(


hurmm,,xpe lah, aku akn trus mnnti dgn penuh kesabaran *chewah* wlaupun ksabaranku mkin tipis da neh
korng doakan lah bg aku dpt erk.. aku mghrap sgtttt2.. hmmmm

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...