About Me

My photo
Jitra, Kedah, Malaysia
Assalamualaikum. Welcome to my blog.. I'm deeba.. I'm 20 years old, be my follower ya, thanks readers.. :) "go go go , fight fight fight , win win win"..enjoy k..

Pengikut Setia Saya :)

tak shuka. . . tak shuka. . . ;p

hmm , korng nk tau ape yg aku tak shuka.. meh cni dduk diam2 aku nk citer, klw xnk dgr pown xper sbb memg xley dgr pown kan2?? kah3.. sabdol btul la,,heh . hm , cmneh,, hri neh aku neh rsa sdikit kebuhsanan . ckit jer eh, xbyk *wlaupown buhsan nk mampos* tp xmampos lg larh,, haha.. 


hm . . aku nk luahkan sdikit apa yg aku rsa sjak aku start dgn *blog2* neh.. first tuh memg larh rsa fuiyooo besh giler boleh ada blog sndri.. boleh la aku nk mrapu yg bukan2, haha.. tp bila dh ada, cm mls pulak nk update larh, nk kna hias ckit2 bg cun blog neh, tkde la ksong sgt kan2?? klw ksong sgt,, sesape pown tak nk jenguk . hm, hri neh buhsan tataw nk buat pe.. aku sesaje waste time buat *walking blog* haha.. ayt poyo giler kan ?


hmm..biar larh poyo skali skala kan?? aku singgah dri satu blog ke satu blog.. aku da pown follow stiap blog2 yg aku smpat singgah tuh kan ~ tp xde hsilnya pown,, korng tau tak pe hrapan aku bila da follow blog dorng.. aku hrapkan sesangat dorng nk follow blog aku neh ha yg tak sberapa bgus.. siap tinggalkan psanan lg larh, tp ape yg aku dpt.. hampeh btul larh.. -,- mentang2 larh dorng tuh da byk follower,, nk blagak pulak xnk follow aku blek,,haha *mngada* aku gurau jer larh..


bia la kan org tuh nak follow ker tak(ayt org yg slalu nsehat aku).. nsihat tak mkan saman larh.. aku ttap dgn pndrian aku..nk byk follower mcm blog2 yg aku pnah singgah.. jeles uits ~ tp bila aku bkak jer blog neh pa yg aku nk tgk ialah *bilangan follower bertambah* korng phm tak ? tak phm ? tak phm suda.. p brambus.. haha.. gnas giler..


hmmm,, aku pown dh xde mood nk mrepek pnjng2.. neh jer lah pe yg aku nk luahkan *hakktuihh*... fuhh ~ lega aku.. hahah ;p berasid btul..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...