About Me

My photo
Jitra, Kedah, Malaysia
Assalamualaikum. Welcome to my blog.. I'm deeba.. I'm 20 years old, be my follower ya, thanks readers.. :) "go go go , fight fight fight , win win win"..enjoy k..

Pengikut Setia Saya :)

jika aku...

Ya Allah.....
jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pada Mu, agar bertambah kekuatanku untuk mencintai Mu...

Ya Muhaimain....
jika aku jatuh cinta, jagalah cintaku padanya agar tidak melebihi cintaku pada Mu...

Ya Allah...
jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut pada Mu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta selain Mu....

Ya Rabbi....
jika aku jatuh cinta, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dari Mu...

Ya Rabbul Izzati....
jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalan Mu...

Ya Allah...
jika aku rindu, jagalah rinduku padanya, agar tidak lalai aku merindukan syurga Mu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...